Monday 28 May 2012

routine makanan saya ari nie


ari nie ... saya nak bgitau kourang sume psl routine makanan saya ari nie !!! 

sebelom tu ... saya nak bgitau kourang yg saya nie susah mau mkn ourang nyer ... sjak bulan 4/5,,, saya x mkn malam pown ^_^

makanan yg saya mkn memang simple-mimple sngat 
kalo kourang mau tau 
~~~ scroll largh ke bwh~~~ 
(jgn malas-II)


BREAKFAST
:~ roti krim Gardenia (cokelat)
:~ minum susu Dutch Lady

LUNCH
:~ bubur + ayam goreng
:~ minum air suwam

DINNER
:~ bubur + sup ayam
:~ milo ais
SUPPER
:~ roti krim Gardenia (vanila)
:~ air suwam

hiew hiew hiew :P 
memang simple sngt ... x berat pown
tapi ader satu masalah .... kalo saya suda lapau sesangat, memang pelahap jadik nyer >_< 
oukey, mata pun suda letih ... mau tido 
NIGHTY -NIGHT
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dork diaries